2013年6月29日 星期六

我的夢想國。瑞士 (5)

點解話今日係重重重頭戲,
早喺我地揀選 join 邊個行程時,
被呢個會有一個清晨上山觀賞日出雲彩嘅行程深深吸引,
當時二話不說就鐵定這個了...
哈,越係有寄望,就越會....
* * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * *

第 5 日行程喇,
今日 4 點鐘 morning call,
呢日旅行團特別安排我地坐觀光吊車去雪山睇日出雲彩,
當時吊車公司仲未開工架,
佢地專程安排呢架 "特別班次" 載我地上山,
 仲安排埋簡單嘅早餐比我地享用呢


結果係,我地咩都睇唔到呀,
一片白茫茫,又凍,影左一陣,
大家都係返入室內抖抖,邊食早餐邊望住個天色變化,
只希望佢會有一丁點雲彩出現...




無聊咩都影啲



最後結果係... 冇奇蹟呀,係時候落山 lu



"采爾馬特" 的清晨





返酒店後,仲可以再食多個早餐,
抖陣至 check out 去下一個地方 "利德阿爾卑 riederalp"

"利德阿爾卑" 係一條位於阿爾卑斯山山腰的小村,
出入都需要乘坐登山吊車,
對於我呢個超級畏高者黎講,今日算係精彩萬分啦

上山途中嘅景色




聽說住响度嘅村民出入都係坐吊車,所以有分站方便佢地架



到左今晚嘅酒店,不錯呀,每間房都有露台,
可以望到好遠嘅景色 (如果天氣好的話) ...

有水珠的蜘蛛網




當日天氣時好時差









lunch 後又再向下個景點 "阿萊奇冰川 aletsch glacier" 進發

又係我 "最愛" 嘅登山吊車呀,呢隻仲要係"腳 fing fing" 添


上到山喇,又係白茫茫呀,哈哈...
不過空氣好好,仲見到好多 "地衣" 响樹添,
我死唔蝕底,係咁大啖大啖咁呼吸,香港冇乜機會麻



領隊向我地指出冰川嘅方向,不過天氣唔好,我地唔係咁睇到囉 ...



補張天氣好嘅 "阿萊奇冰川",好大分別呀



冰川就睇得唔清楚,唯有返酒店附近影下相,休息吓 lu...

我幾時變得咁大膽








由於今朝太早起身,返到酒店即刻黎個小睡叉叉電...

( 續 )


沒有留言:

張貼留言