2017年6月15日 星期四

小確幸 (放閃文)


今日老闆送左份禮物比我,
打開睇,嘩,好好好鐘意呀 ^O^

一隻用屬於我年份嘅香港硬幣所造嘅介子,
好有心思呢...
(年份就唔影比大家睇喇 :p)


下面呢隻都係我年份嘅,用法國硬幣造,
我問老闆點解會造埋呢隻,佢話佢知我會鐘意,
因為我寧舍鐘意一啲復古嘅物品 (望落越舊越鐘意嗰啲),
而呢個硬幣嘅顏色就正係其中一項喎 XD


老闆常笑我人家啲老婆鐘意嘅唔係包包,就係名錶之類,
而我對呢啲名牌永遠都係耍手擰頭,
反而唔舊唔爛嘅都唔鐘意,
哈哈,呢個咪係我囉... ^^

不過我知老闆揀禮物比我都幾"辛苦"架,
我嘅喜好咁唔大路,
佢話有時都諗到頭都大喎,
oh,sorry 囉... ^O^


(放閃完喇,唔准打面,逃!)

6 則留言:

  1. 好感動啊! 隻介子好特別, 你老闆好抵讚^^
    我同你一樣唔會花錢買名牌、珠寶、鑽石...

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah,同道中人 (give me five) ^^
      名牌袋都有一個嘅,看門口囉 XD

      刪除
  2. 真係好感動啊!! ^^ 介子好特別啊~ ^0^ 前後面, 定有2隻!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻黎架,上面係香港硬幣,下面嗰隻係法國嘅 (老闆話隻色夠 vintage 我一定鐘意喎)^^
      真係好鐘意呀,感覺上更加屬於自己嘅介子 :)

      刪除