2013年11月19日 星期二

鴛鴦腸排骨煲仔飯

 
 
呢兩日涼左好多...
 
身邊人今晚冇應酬,
我問佢食煲仔飯好唔好,
因為我想用 staub 整,
以往整過兩三次都未如理想,
見今日涼涼地又的起心肝再黎過...
 
 
今次係咁多次最好嘅一次,
有佢最鍾意嘅飯焦,
但啲飯略為濕左啲,
下次要減多少少水



兩杯米份量,身邊人將所有飯焦清哂,
見佢食得開心,自己都覺幸福 :)






世事無常,
呢兩星期嘅起伏,
再一次提醒我,
珍惜身邊每一人...
 

6 則留言:

  1. 我今年都要試用staub整煲仔飯!!! 我超鍾意食煲仔飯!!!
    太吸引啦...你煲飯!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快啲整啦...
      我呢煲仲有好多進步空間呀,啲飯唔夠乾身呢...

      刪除
  2. 我仲未控制到整一煲好嘅煲仔飯....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都失敗左幾次至叫做似樣啲咋 :)

      刪除
  3. hello 阿肥..
    正呀! 煲仔飯~今年未開始整呀..要用依個煲試下先
    個飯焦勁正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi,
      煲仔飯真係我嘅至愛
      你都快啲用 staub 整吖,幾好玩呢 :)

      刪除