2013年11月28日 星期四

特濃朱古力曲奇

 
今晚約左幾個最要好嘅中學同學食飯,
呢幾個人對我呢個從來唔鐘意喱响廚房嘅人,
家下竟然偶有 "佳作" 而嘖嘖稱奇 :)
 
見咁難得一聚,
特別為佢地預備一點心意...
 
今次我跟 reko 嘅特濃朱古力曲奇,
效果好好,好香濃朱古力味道 ^^
 
 
 
包裝靚靚送出去,希望佢地喜歡 :)
 


 
 
 

4 則留言:

  1. 我鍾意!! 有冇我份先~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗有,唔好客氣!
      朋友同啲小朋友食完後都大讚好好味,reko 嘅食譜真係冇得輸 ^^

      刪除
  2. 第一個包裝好靚呀~ 你啲同學一定好like啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,我自己都好鍾意
      佢地真係好 like 呢,... 見佢地鍾意,自己就開心 :)

      刪除