2013年11月27日 星期三

豬仔包

 
心心餐包又清哂,
今次學卜友仔玩卷包,
見人家整得圓碌碌,脹卜卜好得意...
 
可惜...我啲作品,
6 個裡得 1 個似樣啲 o.0"
 
 
 
 
中間仲要有 "通道" 添,
XDDDDDD
 

 
 
身邊人由細到大都習慣出外食早餐,
為左打破佢呢個 "定律",
我唯有多做麵包黎 "引誘" 佢囉囉囉...

 

6 則留言:

  1. 我好鍾意整卷卷包 :) 出爐見到個靚包樣, 我會傻笑㗎 :) 哈哈 :) 娶到你真係幸福 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要整多啲至得,我想做到好似你地嗰啲咁圓碌碌,脹卜卜 :)
      係呀,見到自己啲出爐包時,真係好開心架 :)

      刪除
  2. 好得呀!! 呀肥, 你係用星野定白神!!??
    依排天氣凍, 佢地發得好慢呀))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲都仲係白神呀,仲有一次整... 不過話時話,呢排用白神又覺得佢好幫到手,發得又快...:)
      發得好慢? 你係話用星野??

      刪除
    2. 係白神工房~
      不過白神又快過星野~~

      刪除
    3. 天氣開始凍,我都驚星野有排發... 怕自己冇乜耐性 :(

      刪除