2013年11月11日 星期一

"尊重" 去左邊???????

 
 
 
老媽有 10 兄弟姐妹,感情非常親厚,
每次她娘家嘅喜慶事,眾人定必全力以赴,
就連我這班小輩,都不能閃避...
 
昨天表弟大婚日子,
因姨丈家係國內人,所以婚宴選址東莞...
 
東莞雖不遠,亦談不上近,
琴日朝隨大隊一大早就出發,
目的都係賀老表大婚之餘,好讓一眾舅父姨媽開心...
 
 
 
 
只可惜,昨天女主角 (新娘,香港人) 的表現真的令人氣憤,
我從未遇過一個新娘子係可以全日黑面,
躲在新娘房唔出黎招呼人客,
影相只有新老爺新奶奶,
一對新人嘅相片都欠奉...
 
辦喜事辨到新奶奶整天躲在一角流眼淚,
就連所有舅父,姨媽,小姨同我老媽都傷心失望,
我地呢班小輩望到都心痛...
 
你呢個新郎表弟,你只顧及你老婆嘅感受,
你可有考慮過養育你的嘅父母?
可有考慮過一眾老人家嘅感受?
可有尊重過專程過來替你高興嘅賓客呢?
(註: 40幾圍嘅人數啊)
 
從朝早 06 起身,差不多半夜 12 點幾至返到屋企,
我... 好累,同好嬲呀 ))))))))))))))))
 
 
 

6 則留言:

  1. 新娘子真係好唔大體~依d野..自己人少少地黑面都算
    家下..4x圍咁多人~大家目的都係恭賀..駛唔駛咁樣呀
    都應該係比你表弟寵壞了

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係我老表問題啦
      我都明白兩代人諗法係會有分歧,但呢一日係咪可以大方啲,做戲都好吖
      都 30 幾歲人,簡直係不堪入目,不知所謂...

      刪除
  2. 個女仔都唔啱啦~~ 唔高興都頂埋依晚啦!!!
    我覺得最慘係... 新奶奶要 "躲在一角流眼淚" (→_→) 
    對新人真係...唔啱LOR!! <( ̄ ﹌  ̄)>

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢兩個後生真係令人氣憤,
      最令我嬲嘅係搞到成班老人家唔開心,睇住佢地個個都堆起個笑樣,其實心裡就 "拿"住"拿"住...

      刪除
  3. 有好多年青人都太自我.... 我都預過類似嘅情况, 如果唔係要顧及大局, 真係好想叫新郎新娘入房剷佢哋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係要顧全大局,我直情想 "中" 佢地添呀 )))))))))))))

      刪除