2013年11月7日 星期四

baked green tea cheese cake

 
人常說,朋友唔需要多,
真心嘅 1, 2 個已足夠...
我好好彩,我有一班,每個都真心待我,錫我...
 
而 m 小姐係我人生中最要好的朋友,
記得年輕時曾因某種誤會大家沒聯絡 (其實係我唔啱), 
當時嘅佢身處海外,加上倔強嘅自己,
令大家嘅友情冷藏左一段時間...
 
後來,有一日,突然間好想好想向佢道歉,
而當時 email 並未流行,
長途電話又超貴...
我選擇了手寫一封道歉信,
 4 頁紙裡充滿誠意同眼淚...
 
約兩個星期後收到佢嘅回信......
.............................
一切都係值得嘅 :)
 
今日係 m 嘅生日,
我做左佢喜歡嘅 "green tea cheese cake"
 
happy birthday to you, my dearest friend, muah!
 
 
食譜我跟 "星期天的烘焙時光"
係低溫隔水焗嘅



呢包綠茶粉我喺 "富澤商店" 買,好香,好出 "色",讚!
只可惜常常缺貨呢 o.0
 
 

4 則留言:

  1. HAPPY THURSDAY..阿肥
    嘩嘩~~~~! 個cake靚到呀..真係好有水準
    可以開店呀..堅架!! 綠茶色又超夠..feel到好香茶味 (讚x1000000)
    其實我都好少朋友~最知心+好兄弟..應該得老闆一個
    因為以前比人呃過~好有界心!同埋..我本身都算好獨立
    出街又唔駛下下要人陪果種~所以朋友圈..傾得埋已經ok
    你都好呀~自己唔岩都勇於承認~有d人真係唔會
    所以依份友情先可以繼續keep住! 登你地開心呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi, 你好呀
      多謝你,其實都係靠嗰幾件 macaron 幫手至叫做似樣啲...
      呢隻綠茶粉真係靠得住 ^^
      同你一樣,屋企嗰個又係老公,又係老友,而自己都係獨立嗰隻,唔使下下要人陪至食到飯嗰隻 :p
      呢份友誼我好珍惜,就連打呢篇卜文時諗起都眼濕濕呢 :)

      刪除
  2. 好靚啊!! ^0^ 鍾意抹茶呀!!!! macaron 都好得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 c,呢隻抹茶真係好香,要 "hau" 佢下次返貨再入番包...
      macaron 唔係我做,我邊有咁叻,係咁啱朋友送,攞佢黎做裝飾囉 :p

      刪除