2014年12月31日 星期三

友聚 ‧ 聖誕日


近年大時大節都喜歡躲在家裡過,
今年聖誕日幾個好友上了我家,
老闆 1 男拖 4 女,飲下食下傾下,
至凌晨 2 點盡興散場 :)

聖誔日始終食西餐啱 feel 啲,
當日由早到晚,洗洗切切,
終於 7 點前搞妥 ^^


忌廉蘑菇湯


意大利香草 (朋友要求要最 plain 嗰隻)


車厘茄水牛芝士配黑醋


香草芝士焗薯


牛油煮藍青口
(咩都冇落,白鑊 kum 蓋至開口,
加一片厚牛油撈勻,再 kum 蓋至青口全開,
超鮮甜,個汁仲撈埋意粉食... 讚!)


紅酒燉牛肋條


甜品 "日式芝士蛋糕"
(呢個假期整左兩次,
輕盈版,好快消滅,屬於危險類 :p)


見到好友喜歡吃,感覺真好 ^0^


今日 2014 最後一日,
水皮嘅我又打敗仗了,
醫生要我食 5 日抗生素 ... > <"
本來每年 1月1 都會去行山,
睇黎今年要好番至可以行了...

响樹,同你地講聲 
新年快樂,
身體健康呀 :)

6 則留言:

  1. 新年快樂!!! 祝你早日康復!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. C 新年快樂!
      多謝你呀,今日好多了,繼續在家休息,過了個相當寧靜嘅元旦呢 :)

      刪除
  2. 你個聖誕餐要比like^^
    遲來的祝福! 見你有個姊妹淘聚會, 依家應該病好了.
    元旦日我哋行川龍至城門, 最後一段落山行到腳軟@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你個 like ^^
      我仲未行呀,今年要 "迫" 自已做多啲運動至得...
      平日又冇人陪,假期又唔想令老闆太攰,要諗諗辦法 :)

      刪除
    2. 可以行短路程的,吸吸新鮮空氣也好!

      刪除
    3. 同意,今年誓要多做運動 ))))))))))))))))))))))

      刪除