2015年3月24日 星期二

紅菜頭湯


早兩日見 blogger C Chan 用紅菜頭打汁飲,
激起左我要會一會紅菜頭嘅衝動...

噚日走去街市買左一個煲湯,
配搭粟米、紅蘿蔔、仲有南瓜...
菜檔姐姐叫我紅菜頭嘅莖同葉都可以一齊放,
加一舊豬肉煲...


啖湯好香甜呀 ^o^


最緊要係紅菜頭好處多羅羅,
既係婦女嘅補血佳品,
其纖維又能促進腸蠕動,
有助身體排素,
仲有好好嘅防癌作用等等......

咁仲唔正???



11 則留言:

  1. 哈哈! 咁啱, 我昨日都煲咗紅菜頭呀, 煲完連渣打成濃湯^^
    莖同葉都好高營養, 不比菜頭底.

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, give me five !!!
      連渣打成濃湯,好主意喎... 不過想問係咪好西湯 feel?
      我遲鈍到而家至知紅菜頭咁好嘅 =.=

      刪除
    2. 都幾似西湯^^
      我通常用紅頭菜,蕃茄,甘荀做胆, 再配粟米, 薯仔/蕃薯
      下次試下南瓜先
      如無加豬肉, 要加1茶匙油(我用橄欖油), 才能有效將維生素溶入湯中

      刪除
    3. 明白,多謝分享 ^^
      你都試下南瓜,好好味 :)

      刪除
  2. 好血呀!!! BUT , 我鐘意~
    我未試過用黎煲湯, 但相信都好好味, ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 深色到呢... 我都好鐘意,感覺好補咁 :p
      啖湯真係好清甜,你都試下吖 ^^

      刪除
  3. 點解你講到好似好易買咁gei~ 我行經街市都見唔到耶……好想試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你再留意下吖,其實佢隱藏响啲瓜菜裡,唔係好起眼咋...

      刪除
  4. 我前天也是紅菜頭湯,
    不過我沒加肉,加了粟米、蕃茄、西芹、洋蔥、薯仔、花豆、扁豆,
    煮素湯,雖然沒肉,但也好清甜的呢.. :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,我也要加南瓜試試..^o^

      刪除
    2. 我都有諗過煲素湯,但中醫叫我煲湯久不久要加啲肉,唯有聽話囉...
      南瓜真係好香甜,要試 ^^

      刪除