2015年9月3日 星期四

近況


由開始寫 blog 都係想分享開心嘅事,
唔開心,厭悶嘅從來都唔願提...

噚日睇左 blogger daphne 嘅最新文章,
突然間腦海裡 "叮" 了一聲,
係嘅,開心,唔開心嘅都係一種回憶,
沒理由自己一生裡只有喜沒憂的,
這是人生經歷嘛...


今日同老闆去花墟行了一圈,
破例買了粉紅色花回家插,
粉紅從來唔係我杯茶,奇怪!



繼早前鬱悶事件輕左 5 磅後,
最近又到老媽了...
老人家膝頭退化,
唔願做手術,只想食止痛藥了事,
可惜胃部已受不住,
勸左好耐都係唔想做,只想拖...
見佢眉頭深鎖,好心痛...

啱啱呢個 8 月極為厭悶,
希望 9 月份有新嘅開始,
將所有厭悶感一掃而空!

8 則留言:

  1. 我都偏向記開心事.. YAHOO時就會有一個只比自己睇, 唔公開既BLOG記唔開心事, 記唔開心既野打出黎, 都會舒發到心情.. 不過而家返而冇開... 所以都將一D事收起左.. 個人都鬱D...
    相信子女最關心父母, 她是知道的... 耐心再勸下... 加油啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 C :) 我會加油,希望老媽會改變主意...

      刪除
  2. 感動在你的blog看到我的名字唷~
    加油阿肥,問題天天都多,但一定可以解決的,希望你媽媽快點改變注意,始終拖太久不好啊。
    另外更希望你9月以後快快樂樂~~(飲食狂人上)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多謝你至真,原本鬱鬱地,而家起碼寫出黎叫做舒緩下 :)
      我會繼續盡我所能,只望老人家改變主意...

      刪除
  3. 年紀越大越似細路仔, 唯有繼續講解下勸下又氹下.....
    我老爸仲會自己做醫生, 隨時改變食葯時間同埋劑量@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要老人家肯做手術,我咩都應承佢...
      呢班超齡細路仔,有時真係比佢地激屎,又笑屎...

      刪除
  4. 多D氹佢,要耐心點了,老人家有時真係會變好小孩子,
    話比佢知你好擔心,鼓勵佢勇敢D,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. allie 多謝你,我一定會加油,只要她老人家願意...

      刪除