2015年12月18日 星期五

christmas wreath


一直都喜歡松樹嘅香氣,
但屋企唔大,總唔能夠買一棵真松樹返屋企擺...

早前响 fb 見到一網上花店有教整聖誕花環,
知道店主响用料上都係用靚貨,
同埋,最緊要係用真松枝,
所以就報左名上堂 lu...


我嘅成品呀,
我都幾滿意架 (唔知羞 ing ...)
今年有佢放响屋企,
視覺同嗅覺都好有聖誕 feel ^0^





店主話可以放到農曆年,
當然啲玫瑰會謝嘅,
如果唔鐘意可以到聖誕節買新鮮嘅番黎換左佢,
但我就係鐘意佢地謝左嘅顏色,
到時仲 vintage 啲添呀 ^^



11 則留言:

  1. 除咗花花, 仲見到青檸,蘋果,王桂
    好靚呀, 又有聖誕氣氛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,真係好有聖誕 feel ^^
      係呀,有好多唔同材料,好豐富... 嗰個唔係青檸,係橙來的 :p

      刪除
  2. WOW 真係好靚, 好有聖誕氣氛!! 好鍾意啊~

    回覆刪除
  3. 好靚呀!仲要係真松枝,勁like^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 allie :)
      我都勁勁 like 真松枝 ^^

      刪除
  4. 好靚啊,是hahahaflorist的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係 becky 教整架,我都好鐘意 ^^
      聖誕過左,咁我預祝你新年快樂呀~

      刪除
    2. 佢d o野真係好鬼靚,但我都唔係好捨得上呢班呀,成千七蚊……
      你都係啊,家人健康,融洽快樂啊~~

      刪除
    3. 多謝 :)
      價錢係高左啲,但見到係用真松枝,加上可放一兩個月,咪就咁囉...:P
      我見佢送左個 hamper 比你,睇得又食得,羡慕死我喇~

      刪除
    4. 係呀,好好彩,可以成為其中一個media朋友有那個hamper~真係好鬼靚!嘻嘻~

      刪除