2013年5月11日 星期六

新玩具 + 芝士火腿包 + 肉鬆包

唉,又中招喇,無端端又感冒
呢個春天真係難搞,一日凍,一日熱,加埋落雨,
幾時至可以停?

有陣時有啲野唔知係咁啱,定係冥冥中自有主宰,
話說 2011 年初我開始學人整蛋糕,
確認自己真係超有興趣後而買左個新焗爐,
當時個新爐到屋企時我係病到天昏地暗...

今次又係一樣,玩左烘焙兩年後,覺得需要一個容量大啲嘅爐,
幾經思考後,終於前幾日買左個新爐,前晚送到,
就係嗰日,無端端又唔舒服,不過今次好彩冇上次咁病,算係咁喇...
究竟,係咁啱,定係我以後唔好再換爐呢


言歸正傳,今日雖然仲未好番哂,但好想同個新爐談吓情,
加上最近有家姐一家人包銷我啲包包,所以唔怕浪費呢,嘿嘿...
今次整左兩款 ~ "芝士火腿包" 同 "肉鬆包",
原因係雪柜有齊料,唔使落街買

呢排我啲包包都係跟 "愛美麗" 嘅
"
cream cheese bread"
但我冇愛美麗咁好心機用乳酪整 cream cheese,
我用現成嘅,呢款包真係好香好軟熟,主人都大讚



將肉鬆加响 cream cheese bread 裡,然後焗,好味!
(只係肉鬆太少了,下次加多啲)







呢款加左芝士火腿



包包出爐,不過唔知點解佢地啲顏色都係唔一致,
但我都已經開哂上下火 + 風扇,
有冇人可以話比我知問題出左响邊樹?




我嘅新玩具,EO3890A



沒有留言:

張貼留言