2013年11月14日 星期四

白神小餐包

 
 



真好,整包嘅意欲又返黎喇...


 
屋企仲有兩少包白神,
一於清埋佢先...
 
包包類我最鍾愛小餐包,
細細個,圓碌碌,脹卜卜 :p
 
 
呢幾日身邊人好多應酬 ,樣子很累 :(
 
今早,整個簡簡單單嘅早餐,
同佢打打氣,加油 :)


6 則留言:

  1. 真係好sweet :) 加埋杯飲品就更perfect :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,佢有杯 english breakfast tea,不過冇影到 :p

      刪除
  2. happy thursday阿肥呀
    超勁! 睇見係d包包好想咬..feel到軟綿綿(哎呀..勁想搣一下呀)
    我又係好like食麵包~不過間中先食..怕肥囉
    早排媽咪都問我想買麵包機整~我叫佢日日食先好買黎整..哈哈
    你家主人好幸福~小小心思都可以比佢一個好大既推進力

    回覆刪除
    回覆
    1. happy happy thursday yanomi,
      自家製麵包真係好味啲,健康啲,同充實啲,
      唔會好似出面嗰啲放好多乜乜劑,食左又好似冇食過咁...
      我只識整簡單料理,好彩佢唔介意咋 :p

      刪除
  3. 個包好得呀!!! 好軟軟呢~ 加埋蛋tim, 絕對係一個好早餐!! ^^ 身邊人食完即刻充晒電啦!!!! 哈)))

    回覆刪除
    回覆
    1. c 早晨,今次啲餐包真係不錯,我地兩個食得慢,所以將啲包包放雪柜,今朝攞佢地出黎噴少少水再叮,仲係好軟熟呢 :)
      充哂電? 希望可以啦 :p

      刪除