2014年2月6日 星期四

星野牛奶餐包



繼續中午有出爐麵包 ^^
 
今次餐包將大部份水轉為牛奶,
配上 super king 麵粉,
加埋星野...
 
 
 
全屋麵包香

 
好鍾意見佢地咁痴纏 (^O^)
 
 
我今日嘅 brunch,包包好香好軟熟 ,
 忍唔住食左兩個 :p
 
 
喜歡星野,但無奈佢發酵需時,
令我因時間上有所卻步,尤其冬天...
 
多得卜友 tabi 教我過夜發酵,
令我唔再需要一整天望住個麵糰,
而家只要一個早上就有新鮮星野包出爐,
超開心呀!

12 則留言:

  1. 你好勤力啊!! super king? 係係富澤買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hee hee, 星野生種唔可以放太耐麻...
      係啊,super king 响富澤買架 :)

      刪除
  2. 您好。恭喜发财。新年快乐。
    我好久没有做面包了。开始想念的。

    回覆刪除
    回覆
    1. joceline 你好,新年快樂,事事如意!
      想念就即刻開工啦 :)

      刪除
  3. 我也喜歡痴纏的感覺,嘻^^
    我也是好愛冷藏發酵,可以省許多等待的時間^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,佢地越痴纏我地就越喜歡 ^^
      因資質有限,我係最近至發覺過夜發酵嘅好處,所以好開心呀 !

      刪除
  4. 祝你及家人新年快樂! 身體健康!
    全屋麵包香, 好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝葉太,你都一樣,最緊要身體健康,事事如意!
      係呀,一屋麵包香,感覺好幸福呢 ^^

      刪除
  5. 你做的星野餐包, 我好鐘意呀~ 白雪雪, 軟綿綿。

    回覆刪除