2014年2月4日 星期二

星野牛油小卷

 
 
終於放完 4 日新年假 :)
 
响年初一晚,心血來潮,
好想重投星野懷抱,
於是就做左個生種隨時候命 :)
 
噚晚開工打麵糰,
過夜發酵,
今早起身造型再發酵,
中午就出爐喇,yeah! 
 
仍然係我愛嘅小卷 ^^
 
 
包包出爐時好香,
個人覺得,星野包真係有種清香味,愛!

 
出爐後踫巧姐夫到訪,
差不多全數奉獻了,
剩低兩個明天做早餐 ^O^
 
 
 
新嘅一年,祝願家人,朋友,卜友,
馬年身體健康,事事順利,烘焙快樂  :)
 

16 則留言:

  1. 早呀阿肥..encore新年快樂~身體健康!!
    黎緊又話凍啦~你要小心身體呀
    wow! 個包好鬼正呀~feel到有好香牛油味

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi,大家咁話,最緊要身體健康呀!
      係呀,呢個小卷真係好香,細細個,每次可以剩食兩個做早餐 ^^

      刪除
  2. 中午前後就有得出爐呢個感覺真係好好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,多得你同我講可以過夜發酵,我條星野引又湧番出黎...
      遲啲天氣熱我諗可以放冷氣房過夜發酵,你估得唔得?

      刪除
    2. 得! 但無而家咁長時間, 要早起唔可以懶床XD
      同埋記得凍水/奶落

      刪除
    3. yo!!! 咁就好喇!!!
      唔可以懶床又真係一個亮點,哈...

      刪除
    4. 星野配SUPERKING,個牛油卷會變得好好咬口!
      我真係好鍾意呢個配搭,你覺得點呀?

      刪除
    5. 星野配 superking 喜歡呀,加埋牛奶仲正正正!

      刪除
    6. 水份用埋奶真係好鬼香

      刪除
    7. 唔知係咪心理作用呢,我覺得軟熟啲添

      刪除
  3. 出包時間啱啱好BOR!!! 有冇即時食番個先~~~ ^0^

    回覆刪除
  4. 看得出的軟熟,我會好想狠狠咬下去^o^

    回覆刪除