2017年6月12日 星期一

高清天 ‧ 龍脊 ‧ 飛鵝山


剛過去嘅星期,趁住難得嘅高清天色,
同好友冒住3x度嘅氣溫,
第5度探訪龍脊,為嘅係呢啲畫面 ^^


以往行山無論幾好天氣都好,
景色始終都係有一層煙霞,
但今次終於比我見到高清嘅龍脊景色喇 (太開心喇^^)


好靚呀 ^O^
不枉我帶齊裝備 (遮同電風扇),
同早啲出發,避開個大太陽,以防萬一嘛 :p

見到呢個景,值得!


噚晚,知道今日會打風,
而趁天色仲係高清,同老闆上左飛鵝山影夜景

呢樹係較高位置,天色開始大霧了... 
有少少失望啦 ><
再加上見到有隻野豬出黎覓食,唔打擾佢喇,
開車走人...


開車無幾耐見到有個涼亭嘅位置,
望到個景仲清仲靚,
位置無咁高反而避開左啲雲層 

我地响樹影過夠,好滿足嘅旅桯 ^^


黎緊成個星期天氣都唔穩定 lu,
好慶幸自己能夠抓住香港咁難得嘅高清天 :)

6 則留言:

  1. 好靚呀!! 嘩..上星期好鬼熱WOR , 上到去一定仲熱.. >< 勁呀你~
    不過見到你D相都係值既~ 阿肥, 你用電話影嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁呀,不過真係要做足準備,唔想麻煩到其他人麻...
      相反呀,嗰日可能吹南風,全程都有啲風,唔焗,上到頂仲有涼風好舒服,可能我地早,1點多已經行完 :)
      龍脊係用手機,飛鵝山係老闆部玩具 (canon 5D),夜景用手機好難影到咁清 (好多雜訊)

      刪除
    2. 行山我都鍾意早D, 舒服好多~ 你地1點行完, 真係好早啊~ ^^

      刪除
    3. 以住我多數11,12點至開始,今次10點多開始行,原來早啲行舒服啲,人都少啲 ^^

      刪除
  2. 青山綠水+藍天白雲影郊遊相特別靚
    夜景都影得好好啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 天色好,點影都靚 :)
      多謝啊,呢張夜景我影完都好開心,到而家都仲開心緊 ^^

      刪除