2013年9月17日 星期二

收爐喇

第一年做月餅,
才發覺原來身邊大部份人都愛食奶皇月,
佢地鐘意食,我亦好樂意做 ^^
 
 
仲係新手,所以成品樣子都未算完美,
未入焗爐前嘅樣係最靚仔嘅
 
 
包裝好就可以送比身邊人喇 ^^
 

 

 
琴日喱响廚房攪左一整日,
(而家聞到奶皇味都有少少驚驚地)...

 
今年夠皮喇,收爐喇!
喺度預祝大家 ~ 中秋節快樂 :)

 





7 則留言:

  1. 你第一次做已經咁靚,good

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 moonmoon,仔細望落去係醜怪仔黎架...
      預祝你中秋節快樂呀 ^^

      刪除
  2. 好靚呀!唔似第一次整。
    雖然我唔愛吃月餅,但見到都好開心。
    好多時整完都唔會想食嗰樣嘢,但見到有人鍾意自己整嘅嘢食會好開心好有滿足感。
    你係咪買咗封口機呀?咩樣架?
    我成日想買返個,但又唔想淘寶喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,見到身邊人鐘意食自己整嘅野,真係好開心,好滿足!
      個封口機係我老公公司嘅,呢個中秋節我借來一用咋 :p

      刪除
    2. GOOD!
      連買都搵地方擺都可以慳返!

      刪除