2013年9月9日 星期一

初試 酥皮奶皇月餅

 
 
 
見啲 blog 友仔整月餅整得咁開心,
自己又想學人玩吓...
 
第一次整,味道尚算不錯,但個樣就麻麻地囉,
火力唔均勻,又爆口 @@"
 
 
 買左兩個模款,所以琴日整左兩轉,
 我都係鐘情下面呢個花紋多啲...
 
 
 要開始搜羅啲包裝,將佢地包得靚靚送比人 ^^
 
                                                        
 
  會再整,希望可以更好 :)

 
 

12 則留言:

  1. 整得都好靚, 今年我懶蟲上身, 唔整lu :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝班太 :)
      但佢地又爆口又唔均勻,希望下次好啲啦...
      第一次整,好好玩呢 :D

      刪除
  2. 早呀..阿肥
    第一次整已經好靚啦~真係好有心機
    係呢~我想問你個分類點整? 因為我用標籤整咋
    唔sure係咪正規~都想參考下你依個..thanks ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀 yanomi,多謝你 ^^
      我响 "新增小工具" click 左 "標籤" 開左個 column,命名為"文章分類",跟住揀顯示所有標籤,就係咁囉...
      呢樹啲分功好仔細,我仲係適應 ing...

      刪除
    2. 哦?! 原來同我一樣方法~不過睇上去好似有d唔同! 哈! 謝謝你呀

      刪除
  3. 好靚呀!! 靚我果D十萬九千里!!! 勁~ 我果D就真係樣衰啦!
    你食咩食譜? 可以話我知嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己睇自己嗰啲唔順眼吖麻 :p
      因答應 "來源" 唔公開食譜,我可以私訊比你嗎?

      刪除