2013年9月22日 星期日

diy 醃醎蛋 ~ 收成篇

 
一個月前學人玩自家醃鹹蛋,
今日收成喇...
 
好心急蒸熟一隻黎睇,
切開見到個蛋黃漏油,
超開心啊 ^O^
 

 
食完再整過,yeah!!!

11 則留言:

  1. 好靚! 流晒油... 送白粥!! 一流~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我打算今晚煲白粥食左佢呀,yo!!!

      刪除
  2. 以後你整月餅、糉都可以用自家製咸蛋啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以後唔使食出面嘅化學咸蛋喇 ^^

      刪除
    2. 喺邊度會易啲買到鴨蛋架?
      今日諗住煲粥,諗住落咸蛋時發現佢臭嘅,搞到我都想自己醃。

      刪除
    3. 我响街市裡專賣蛋嘅舖頭買架...
      你試下搵搵吖,自己醃易整又放心 :)

      刪除
    4. 好~等我去搵吓先, thanks(❁´◡`❁)

      刪除
  3. 個黃好靚呀,自己做健康啲安心啲

    回覆刪除
  4. 正正正呀!漏晒油嘅鹹蛋,好耐冇見過喇~~ ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,好耐冇見過漏油嘅咸蛋,今次仲要係自己浸添,所以勁開心呀...
      不過我諗鴨蛋嘅本質好重要,我好好彩買到靚貨呢 :D

      刪除