2013年12月23日 星期一

聖誕小心意

 
自從無厘頭鍾意喱响廚房搞呢搞路之後,
但凡節日都喜歡整啲小作品送比身邊嘅人,
總係覺得收嘅人會開心,
好過買一堆未必合佢地心意嘅禮物...
 
今年聖誕整左一大堆 "特濃朱古力曲奇",
包得靚靚送出去,
見佢地收時開心,自己真係好滿足,
呢啲就係烘焙帶比我嘅樂趣 :)
 
 
 



 
 
 
每次送上 "小心意" 時,
朋友見包裝精美,
常問︰真是你做的嗎?
 
雖被懷疑,但心樂透了 ^O^
 

12 則留言:

  1. 同意, 烘焙的樂趣, 就是"送出去"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢種樂趣真係好特別,响其他地方我搵唔到呢 :)

      刪除
  2. 呢種感覺真係好好~ ^0^
    聖誕快樂!!!! 阿肥! ^^

    回覆刪除
  3. hello阿肥..happy tuesday平安夜快樂呀^^
    嘩~! 好靚呀! 你真係好有心思..朋友收到一定好甜心

    回覆刪除
    回覆
    1. yo!!! happy tuesday yanomi :) 平安夜快樂!!!
      多謝你呀,朋友們真係好開心,呢種滿足感真係好好...

      刪除
  4. "自從無厘頭鍾意喱响廚房搞呢搞"
    嘻~我同你一樣...
    整得好靚,包裝又靚,朋友收到一定開心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. allie 聖誕快樂!
      多謝你呀,同你嘅出品仲差好遠呢... 我成日去你樹睇相同聽歌架 :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 我屋企有部 "啤" 機用黎封口架 :)

      刪除
    2. 我屋企呢部係借我老公公司嘅 :p
      文具舖有得賣,唔大部架...

      刪除