2013年12月29日 星期日

米紙卷

 
 
聖誕聯歡會好友指定要食米紙卷,
今次簡簡單單整左蟹柳同蝦兩款,
加牛油生菜,紅蘿蔔絲同青瓜絲,
但就冇落檬粉...
 
 
唔... 我都係覺得有檬粉靚仔啲同好味啲 :p

 

  
 
今次包得比上次靚左少少,
但都係嗰句,我嘅勞作實在係... @@"

6 則留言:

  1. 真好靚!!! 我未試過加檬粉,,,,真係好味D?
    有機會試吓先~~ 檬粉可以係邊到買? taste, CC 有冇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為出面餐廳都有加檬粉,慣左,hee hee...
      味道冇乜大分別,但我覺得加左檬粉口感會多啲...
      我响專賣粉麵嘅鋪頭買架 :)

      刪除
  2. 我覺得你包得好靚啊,而且你提醒我有一包米紙好耐冇整^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 allie,靚係因為個角度,認真啲睇真係笑死人的 ^^
      咁快啲開工啦,等我偷吓師吖麻 :p

      刪除
  3. 真係唔易包, 好易穿
    我地之前整的版本: http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2013/11/vietnamese-ricepaper-roll.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱去睇完你整嗰啲,好大條好豐富呀 ^^
      個生牛河都好正呢!

      刪除