2014年1月29日 星期三

黑糖南瓜年糕

 
今年有不少人問我會唔會整糕,
當時心想:吓?  我 ? 整糕?   
哈... 原來我呢兩年將以前 "無飯主婦" 嘅形象成功洗左底 ^^
 
好,本來冇打算整糕嘅我,
今年就整人生第一個年糕,
送比娘家同奶奶
 
今次我決定整 "黑糖南瓜年糕",
食譜我跟 yanomi 嘅
 
今早煎左幾件試味,
好好食,同埋,口感超級軟糯,
我喜歡 ^^
 
 
未煎之前嘅樣子
 



12 則留言:

  1. 哎唷, 今年已經冇時間, 整左都送唔切俾人, 不過已經留下食譜, 明年一於做這個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,呢個食譜簡單易做,最緊要好味呢!

      刪除
  2. 恭喜你成功洗底,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我打呢句嘅時候都係笑住黎打,自己都覺得老懷安慰 ^O^

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝 c :)
      不過我整一樣都已經費左武功咁,你地真係 pro 好多,勁!

      刪除
  4. 黑糖+南瓜, 健康加分, 細細粒好的式又加分.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 koko,係呀,健康得黎又應節,細細粒易入口唔使煩呢 :p

      刪除
  5. happy thursday good morning..年三十好呀阿肥
    個糕整得好靚呀~最緊要岩口味^^
    預祝你同老闆新年快樂..身體健康..日日甜蜜蜜..老闆賺多多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi,大年初一好呀,你嘅祝福收到哂 :)
      多謝你分享你個食譜就真 ^^
      我都祝你同老闆新一年身體健康,開心每一天呀 )))))

      刪除
  6. 睇個樣就好想食!^^
    阿肥,祝妳身體健康!新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 :)
      你都係,最緊要身體健康,開心每一天,同整多啲好野食 ^^

      刪除