2014年7月14日 星期一

粢飯

 
 
繼續蒸...
 
以前好鐘意食粢飯,
鐘意程度係...
啱啱出黎做野時,
曾經試過食兩個粢飯做早餐 (相當恐怖) @@"
 
而家當然唔得啦,
半個都夠哂數,少食多知味:)
 
而家出面嘅粢飯飯多餡少,
自己整嘅想點都得,嘿嘿 ....
 
 
 
 
 
 
好滿足嘅一個 lunch ^o^
 
但,唔知點解,我已經將啲糯米浸過夜,
跟住又蒸左 50 分鐘,
都好似唔係好熟咁...
 
請問大家有冇心水邊隻糯米正呢?
 

6 則留言:

  1. 哇...好耐好耐冇食過栥飯!! 見到都好想食!! (流口水呀))))
    好似台灣既糯米都唔錯, 我之前都想試... 不過最後都唔知整咩所以冇買... ^^ 你去CC睇吓~

    回覆刪除
    回覆
    1. 流口水就整啦啦啦 ^^
      好,去 cc 望下先,屋企嗰啲蒸極都好似唔軟身,激死呀!

      刪除
  2. happy tuesday good morning阿肥
    有個風黎緊~好似好勁..希望唔好太大破壞啦
    wowowo~~! 我又係勁like食餈飯~冬天有糯米都會整食
    係啦...就係街果d飯太多~我喜歡食料多d..哈哈
    我買開泰國糯米..2斤會去超市買"金御膳"~如果少少地
    會去街市買..都係泰國糯米~你係咪用蒸爐? 我用鑊蒸
    臨尾10分鐘會睇下飯表面乾唔乾先~如果乾會加好少水..圍邊倒上飯面再蒸
    蒸完會黏韌軟身~你睇下係米既問題..定係蒸既問題呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,happy tuesday 喎,仲以為係星期一添 :p
      係囉,希望唔好打到應啦,好多人有影響呢...
      "金御膳"? 好,冬天試下佢,我屋企嗰隻蒸極都唔軟身,我已經第30同40分鐘,噴水响飯面繼續蒸都唔得 =.="

      刪除
  3. 世界杯幾日無開電腦, 一上黎就見到咁多美食^^
    之前試過金御膳都唔錯, 我會蒸飯中途再灑水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排有啲手痕成日搞呢搞 lo 麻 ^^
      上面都有 blog 友話金御膳好,我下次會試下佢... 我有中途灑水响飯面再蒸架,都唔軟身囉,激屎人 =.="

      刪除