2014年7月25日 星期五

清蒸雞蛋糕

 
 
早前見 blog 友 allie 整蒸蛋糕,
材料簡單,加上有 miele 幫手唔使睇火,
一於開工 :)
 
鍾意佢清清地,
充滿蛋香味嘅小點 ^O^
 
 
 
口感未夠鬆軟,
有待進步...
 
 
 
這兩星期發生嘅事令人好唔開心,
既然無法預知下一秒會發生咩事嘅話,
何不好好的、珍惜現有的、簡簡單單的生活?
 
 

6 則留言:

  1. 同意呀!下一秒會發生什麼沒人會知道,
    唯有珍惜每一刻,好好愛身邊的人,簡單的心簡單的生活。

    材料簡單,但拌入麵粉時不可攪拌太久以免起筋性影響口感呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,你上次有講過我知,所以我拌入麵粉時已好小心,但又見啲粉未完全溶合...
      另外,唔知會唔會打蛋打得唔夠???
      新手一問,打蛋會唔會有機會 "打過龍" 而影響鬆軟嘅呢? 因我覺得我個蛋糕比較矮... ><

      刪除
    2. 都會的,也不能打太久,打到蓬鬆狀就好,
      會矮可能是消泡太多了...

      刪除
    3. 明白,唔該哂 allie,下次再試下先:)

      刪除
  2. 下次用黑糖蒸蛋糕, 都好好味 ;)
    我哋兩個老細都要飛, 雖然話擔心嚟都無用, 不過都會有少少嘅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑糖都好喎,味道應該好唔錯的 ^^
      係囉,點會唔擔心呢? 自己調節心理囉...

      刪除