2014年10月16日 星期四

15 週年遊 ‧ 久米島



今次沖繩之旅嘅亮點係 
"兩日一夜久米島 ~ 終端之濱",

前往 "久米島" 嘅方法可坐船或飛機,
坐船的話需要 4 個鐘,
而內陸機只需半個鐘,
為左令時間好用啲,
我地選擇坐內陸機前往...

另外,前往 "終端之濱" 係要再由 "久米島" 乘坐半個鐘小船,
搜羅哂資料,我地可以 join 當日下午嘅團,
如果有咩差池,
仲可以第二日上午去,
因我地訂左下晝機返那霸,
確保萬無一失,
只差天氣未能估計罷了...


呢架就係當日送我地去 "久米島" 嘅微型飛機,
全機只有廿幾個座位 :p 

因颱風 "鳯凰" 嘅關係,
加上呢架微型機,
成個機程好似坐過山車咁 ^^"



好彩好快就到,隨即去酒店 check in,
跟住報名當日下午去 "終端之濱" ,
點知真係 "天氣不似預期",
因為 "鳯凰" 嘅威力下,
當日所有團都取消了...

咁我地問明天上午有可能出團嗎?
好彩佢地話明天應該可以,
咁我地就收拾心情,租架小車閒遊 "久米島"...


"叠石"



"比屋定"




雖然冇落雨,但真係好大風,吹到個人暈暈地 @@"
第二日又要早起,所以好早返酒店休息...
期待明天天氣會好,會放晴...


第二日一早打開窗廉望下個天,
冇好轉亦冇更差,
好,起行!

我地就係坐呢隻小船前往 "終端之濱",
半小時途中真係驚濤駭浪,
終於黎到喇...


當然有失望啦... 
不過無計,天氣真係預計唔到嘅 :)








臨走前個天好黑,跟住落左一場大雨



雨後竟然放晴,但因差不多要離開了,
所以影得好少相 :(



我啲相影唔到 "終端之濱" 嘅美麗,
唯有借網上嘅相片話比大家知佢真係好靚架 :)




帶住少少失望嘅心情返酒店,
其實當日下午嘅天氣開始轉好,
但我真係要離開 "久米島" 呢 :( 





回程機上 "久米島" 嘅外貌



機上清楚望見
以綿延 7 公里嘅白色沙灘著名嘅 "終端之濱"


和不少不知名嘅外島s 





12 則留言:

  1. 沖繩天氣好難預測,遇啱風季仲慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣無法控制,唯有調較自己心情了 :)

      刪除
  2. 嘩! 我未坐過螺旋槳機! 想像似過山車都鄧你驚@@
    好彩雨過天晴, 大大舊黑雲好恐怖, 同放晴成強烈對比.

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐嗰陣時都真係幾驚驚,呢個經驗好難忘架 :)
      場雨一落完,天色即刻轉晴,藍天白雲,只可惜要走呢...

      刪除
  3. encore阿肥..又係我呀
    天氣唔好~海空交通都好危險..驚!!
    如果天氣好~終端之濱真係好靚~高空影7公里沙灘勁正呀
    疊石果道又係好靚呢
    d水好清..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實如果天氣好的話,整個 "久米島" 嘅海水都係清澈無比,只係我好彩遇上 "鳳凰" 囉 ^^"
      可以想象疊石响晴天下會靚成點 :)

      刪除
  4. 真係好靚, 雖然天氣唔好, 但又有另一種美呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,今次我近距離感受到 "風雲色變" 嘅畫面,尤其係啲烏雲嘅變化,另一種美 :)

      刪除
  5. 個天藍得好靚好靚!感覺連空氣都好好多呀..XD

    回覆刪除
  6. 打風真係差D.... D 雲好厚,好似想跌落黎咁!! 哈)))
    果然 如果好天氣時 , 好靚啊!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰種"風雲色變"真係幾震撼架 ^^"
      晴天嘅終端之濱真係靚爆架 =.=

      刪除