2014年10月17日 星期五

15 週年遊 ‧ 沖繩本島 (下)



由 "久米島" 返 "那霸" 後,
繼續我地餘下 3 日兩夜嘅超 hea 旅程...


响機場搭 shuttle bus 去 ots 攞車後,
隨即揸去 "恩納" 嘅酒店 check in...


呢個就係房間外嘅景色 ^^


黃昏時候




因為超 hea 冇行程,
所以所有道路我地都係選擇 "冇料",
因為我地完全唔急趕嘛...

而好多時 "冇料" 嘅道路都係沿海嘅,
架車揸到邊,覺得個景靚,就停低行下坐下,
真好 ^^


好有趣,呢頭曬到你暈


嗰頭又烏雲密佈,雷雨交加


以下都係沿途嘅風光






呢度係 "讀谷山燒的窯場" 集中地,
位於中部一個小山頭,
有不少陶瓷小店,
亦有陶瓷工場...

一個令人心情平靜嘅地方,喜歡!



雨後彩虹


今次沖繩之旅去得最多係不同嘅超市,
一般嘅烘焙,煮食材料都比香港平,
紫薯粉、上白糖、黑糖... 等等,
老闆仲抬左包 5kg 白米,
佢話呢包 5kg 嘅價錢等如香港 2kg,
佢仲話都係放入行李裡,冇所謂啦....啦...
就係咁,兩個人行李箱都塞得飽飽咁番香港 lu... ^^


沖繩呢個只需兩個幾鐘機程嘅地方,
動靜皆宜,豐儉由人,
當地人又有禮貌,又可享受駕駛嘅樂趣,
大愛!

8 則留言:

  1. 我去到邊都係去超市入貨 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,自從鐘意煮飯之後,每次旅行超市變成必去嘅景點 ^^

      刪除
  2. 好簡潔, 咁快到下, 無左個中@@
    正呀! 你老闆真好, 肯買5kg白米 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你當 "久米島" 嗰篇係 "中" 啦 ^^
      係喎,反而係我叫佢唔好買添...

      刪除
  3. 真係好靚好靚呀!!!! ^0^ ^0^
    滿載而歸!! 哈))

    回覆刪除
  4. happy monday good morning阿肥
    沿海風照超正呀~哈哈! 今次我去華欣又係有買米
    係啦..超市/街市我最like~可以勁買食材

    回覆刪除
    回覆
    1. happy monday ah yanomi,
      哈哈,你都有買米 ^^
      冇法,鐘意左煮野後,買當地食材已變成必要嘅行程呢 :)

      刪除