2016年1月5日 星期二

黑糖合桃提子麥包


呢幾日好似春天咁,細雨綿綿又潮濕... 
冬天係咪唔再黎喇?  >.<

老闆噚日同明天都北上出差 (因佢儘量都唔想過夜)...
今朝見佢瞓醒都呆呆地咁 :( 
睇到佢咁攰,
買齊料煲個 "粉葛牛大力土茯苓赤小豆扁豆湯",
比佢消下啲攰氣,去下濕囉...

想再令佢開心啲,
又整左佢最愛嘅黑糖提子包,
今次加埋合桃,香口啲 :)


呢個爆哂餡嘅係比我家姐,
佢又係超愛提子,成日話要爆瀉嗰隻...
(究竟係食包定提子???)





唔知點解幾鐘意見到咁樣爆開嘅包面... :p


又一次讚個蒸爐,好快咁幫我將個麵糰發酵,
焗麵包時放個湯煲入去,
gum 制就搞掂,等飲湯 ^^


5 則留言:

  1. 這也是我喜歡的麵包呢!:P
    ccsuper有一檔賣乾果的好好食,特別係金提子乾同原粒小紅莓乾,
    唔同包裝果D,真係超正的..XD
    佢要幾多就秤重量計的,妳家姐如果勁愛提子乾,可能也會好喜歡,
    我每次都會停唔到口,要身邊人幫我收起來..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係? 咁要去走一轉入啲貨先...
      我老闆又係停唔到的,要我限住佢每次食幾多 :P

      刪除
  2. 依個包禾都巧鍾意食!! 加合桃真係香好多好味好多!! ^^
    我有個朋友又係提子粉絲, 超鍾意食提子!! 哈))))

    回覆刪除
    回覆
    1. C小姐, 那個"提子粉絲"是禾嗎??哈))))))))))))))
      好吸引呀呢個包!^^

      刪除
    2. 呢個包真係好好食 ^^
      C,我有感覺你嗰個朋友會睇到你嘅留言... 哈哈... 原來係 angie ^^

      刪除