2016年1月25日 星期一

鴛鴦腸巻


呢幾日真係好好好好凍,
我直情覺得凍過落住雪嘅北海道...
香港凍起黎真係唔係人咁品 >.<

天氣凍好自然會諗起某啲食物,
鴛鴦腸卷係我個 list 嘅其中一種,
好彩屋企有包大白菜粉,
想食就即刻開工...



呢幾個蒸籠係朋友送嘅,
兩個一籠,唔使迫 :p 


潤腸就唔敢整太多,
少吃多知味麻



另一抵禦嚴寒最佳食物,莫過於打邊爐,
噚晚响屋企同老闆、朋友黎個海鮮兩層塔 + 粥底鍋 ^^


蒸鍋真係食得好慢,呢餐食左 4 個鐘,
啱哂對付我呢啲食野快嘅人,
佢嘅進度帶領住我嘅節奏,冇得急,真好 :p

飯後再整個 "椰皇燉蛋白" 比佢地潤一潤,
好滿足,好溫暖嘅一餐 ^^


14 則留言:

  1. 我都未見識過咁凍嘅香港, 今朝5度有陽光感覺無咁凍, 所以落咗公園做氣功, 天氣寒冷空氣特別好.
    成品好白好靚呀! 可惜我家附近唔見有售大白菜粉.
    你個"海鮮兩層塔+粥底鍋"一定好好味, 諗起一直想去試的潮福蒸氣石鍋^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日有太陽舒服左好多 ^^
      大白菜粉做中式包真係幾好,你試下响街市裡啲小舖問下...
      最後個粥好正好鮮味 :)

      刪除
  2. 個蒸包好靚啊! 搞到我好想飲茶TIM~ 哈)))
    我都係食野好快既人~ 蒸海鮮一定好鮮甜,, 正啊!^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 臘腸卷 + 一杯中國茶,perfect match!
      係呀,我腸胃唔好,中醫成日叫我慢慢吃... 咁多年嘅習慣好難改... 所以蒸海鮮真係冇得急 :p

      刪除
  3. 蒸煱真係好慢的,但味道好鲜甜,
    妳有冇整粥底呀?我流口水中:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 有整粥底呀,其實我整呢個蒸鍋最大嘅目的係碗粥,真係鮮甜無比 XD

      刪除
  4. 我中式好差,次次都搞到皺皮同豆皮架..矛得救! >.<
    阿肥,唔知點解..我好鍾意妳呢種對待家人朋友的心情,
    相信能成為你的朋友一定很幸福! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 angie ^^
      我只係希望身邊嘅人都開開心心 :)

      刪除
  5. 我最鍾意食臘腸卷!好耐無食過喇~ 如果好似你咁識整就好了……
    猴年祝你繼續同老闆甜甜蜜蜜,身體健康啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 daphne,你都要一樣,同陳生,小D都身體健康,小D越大越乖巧,同陳生繼續 sweet ^^
      臘腸卷真係無得輸,好鬼鐘意食,尤其係凍凍地...
      唔緊要,唔識整咪出街食囉 ^^

      刪除
  6. 阿肥, 預祝你元宵節快樂! 身體健康! 合家平安! 萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝葉太 ^^
      大家咁話,最緊要身體健康,平平安安!

      刪除