2016年1月20日 星期三

cream cheese oreo cookies



近兩月家姐同事免費幫我頭髮染色做型,
我好想答謝佢,
但我又知佢本人煮野食好叻,
問家姐點算好...
家姐話:"不如你整曲奇比佢對仔女吖,
佢一定會好開心嘅..."


曲奇,當然好啦... 
之後問左嗰對小朋友係 4 同 6 歲,
上網見到個 oreo 嘅曲奇,就即刻扑搥,
因我覺得 oreo 同小朋友係會好 friend 的... :p


嗱,就咁,我覺得成品係 ~ 
"我很醜,可是我很好味"



琴晚整定,包得靚靚,今早攞過去 ^o^






4 則留言:

  1. Oreo同大人小朋都可以好friend的,
    我也喜歡㗎!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係? 咁都可以整黎送比啲成年朋友仔喎 ^^

      刪除
  2. 好細心啊, 之前會問下小朋友既口味係點!! 比個LIKE 你~ 哈))
    OREO 我都好鍾意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 :)
      原來大人都喜歡 oreo,咁我可以整黎送比啲成年朋友仔喇 ^^

      刪除