2016年2月28日 星期日

blueberry cheese cake



老友 m 小姐今日牛一,
見呢兩日自己精神好好,
就整番個佢最愛嘅芝士蛋糕等佢開心下...^^


本來好好地,
點知手多多打左啲藍苺果茸放落去,
搞到個 cake 啲顏色奇奇怪怪咁 > <


今次做唔到樣靚,希望身材會正 (好味) 啦 :p

老死,happy birthday ah,
唔好當佢係生日蛋糕,
當係飯後甜品會好啲,hee hee... 

6 則留言:

  1. 都好靚呀! 感覺清新D~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. C,多謝你呀...你太好人了...
      本來諗好嘅餅面裝飾都用唔着,好彩都唔難食,朋友都鐘意咋 :p
      "自家制" 呢個心意真係幫到手 ^^

      刪除
  2. 個cake幾靚, 一望就知藍莓cheese cake :)
    如果有人整比我食, 我一定會好開心, 好感動 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝班太 ^^
      說實在,我都未收過人家自家制嘅蛋糕,我諗我都會感動死 :p

      刪除
  3. 自家製愛心蛋糕已經攞滿分!^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 allie :)
      所以 "自家制作品" 某程度上賺到唔少分數 :p

      刪除