2016年3月4日 星期五

大鐘山


呢幾日天氣好好,
噚日約左個朋友同我去行山,
路線方面我揀番上次行完嘅大鐘山,
喜歡佢夠簡單,但又要用啲啲力氣嘅 :)

西貢市,同上次一樣,仍然係有煙霞


另一原因我鐘意呢樹,
係因為有個大草地比我 "灘"响度享受大自然 ^^

瞓响草地咁耐,
飛機、滑翔傘不停响我頭頂飛過,
大家距離好近 




藍天白雲,溫暖陽光,加上涼風送爽,
舒服得令人可以瞓着,大愛 :)






10 則留言:

  1. 好正!! 天氣好行山真係唔錯^0^

    回覆刪除
  2. 好正啊!大鐘山,好我記住!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 去吖,真係唔難行架... 不過上埋大鐘山就另計,因太斜我唔敢上去...
      但瞓响草地已經心開了 ^^

      刪除
  3. 有煙霞個景都好靚, 群山隱現好似水墨畫咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇會好好多,你都去行下吖,唔辛苦的,最愛嗰片草地 :)

      刪除
  4. 睇相已經好靚,
    感覺好舒服喔~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雖然當時有不同事物响周圍飛來飛去,但心境感覺好寧靜好舒服 ^^

      刪除
  5. 天氣好, 環境靚, 咩煩惱都無 :)

    回覆刪除