2014年4月1日 星期二

九州賞花 @ 風景篇

 
 
又完成一次 "創舉",
同屋企老人家去旅行,
對我黎講當然係一件樂事,
亦同時係一件身心透支嘅事 :p
 
雖然我家 "三寶" 行得走得,
但始終都係長者,
整個旅程好自然咁打醒十二分精神照顧佢地...
 
所以同佢地去旅行一定會參加旅行團,
起碼基本安排唔使我理...
 
呢 5 日裡有 3 日落雨,
好好彩中間兩日陽光普照 ^^
可以影到啲藍天白雲,
我會分兩 part 出 ~ "風景" 同 "櫻花"
睇相囉...
 
第 1天,大雨... ><
 
第 2天,天陰,
街景一角
 
 
差唔多傍晚時,有些微陽光,真好 :)
"海地獄"
 
 
第 3天,天晴 ^0^
"金麟湖"
 
 
 
"九重夢吊橋"
 
 
 
"阿蘇火山"
 
 
 
 
呢晚住 "阿蘇 farmland 溫泉渡假城",
每家一個蒙古包
 
 
 
夜晚見冇乜光害,同老闆走出去影星,
當時肉眼睇係冇咁多,用相機影竟然成個天空都係,
如果我地支鏡靚啲啲就更清楚 lu...
 
 
第 4 日,天晴,
"高千穗隧道駅"
 
 
 
"高千穗峽"
 
 
 
 
"櫻島活火山"
 
 
 
第 5日,雨天...
市內路邊種了不少鬱金香,靚!
 
 
 
( 續 )

6 則留言:

  1. "高千穗峽" 好靚呀)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都好鍾意高千穗峽 :)
      好有行山 feel ,真係要行成半個鐘至入到去...景色真係唔錯,舒服...

      刪除
  2. 5日去晒主要景點, 真係跟團或者自駕至可以完成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你韓國賞櫻返黎喇? 靚唔靚呀? 好想睇你啲靚相呀 ^^
      同老人家外遊真係唔可以唔跟團... 自己就一定會自駕遊呢 :)

      刪除
    2. 團餐冇乜特別呀,況且佢地全部都唔食生野,所以今次係我最食得少魚生嘅一次日本之旅呢 :p

      刪除