2014年4月7日 星期一

抹茶牛奶布丁

 
 
我一向都係抹茶 fans,
早前見 allie 整抹茶布丁,
激起我心裡面鼓熱潮,
走去富澤買包抹茶粉開工...
 
踫巧週末家姐家開 party,
正!一於整埋過去當飯後甜品,
食譜我跟番 allie ^0^
 
 
 
當然唔少得同抹茶夾到冇朋友嘅紅豆啦 :)

 
當晚大大少少都好鍾意呢個甜品呢 ^0^ 
 


6 則留言:

  1. 超吸引!!! 好滑呵~~~
    富澤抹茶正唔正!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好滑溜架~~~
      我覺得富澤抹茶粉好唔錯,係貴左啲啲囉...:)

      刪除
  2. 回覆
    1. allie, 你個食譜好得,好滑溜,我屋企人好鍾意呢 ^0^

      刪除
  3. 我都係用富澤抹茶粉,係就係貴啲,不過佢出嚟顏色好靚,特別係一啲要入爐嘅,焗完隻色仲係好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,所以而家買抹茶粉都唔會考慮買其他,一定去富澤買 ^^

      刪除