2015年7月17日 星期五

18天歐遊 ‧ 瑞士 (1)


歐遊返黎後都3個禮拜 lu,
一直無事忙,冇時間去認真咁揀啲相出黎...
今日,終於肯乖乖咁坐响電腦前,
開番個 folder,sort 番啲相,
一路睇,一路笑...


記得舊年自己生日會上,
朋友 L 宣布要去 Genève 做野,最少 3 年,
嘩,成班人起哄恭喜佢升職加薪啦 ^^
跟住我地就柴娃娃咁話,待佢安頓好,半年後會走啲 "水貨" 比佢,
辛辣麵、豆豉鯪魚、午餐肉等等走唔甩嘅,
之後嘅日子,4 個女生 (港女) 啲歐遊茶會總係開不停...

然後,11月中就買左機票,定左 18日,
主要頭嗰個星期留响 L Genève 嘅屋企調較時差,
同感受一下 Genève 嘅優質生活... 
跟住就向匈牙利同奧地利進發...

可惜,11月尾 L 很不好意思話 Genève 嘅調職要取消了,
佢身邊人身體出了毛病,要留港方便照料...
接着 K 嘅爸爸亦入了院...
雖然大家都好擔心,但仍樂觀去面對,
歐遊嘅事亦暫停安排...

今年年頭,K 爸爸離開左我地 :(
幸運地 L 身邊人康復過來...
直至到 3 月尾大家終於再坐底商討個行程,
最後,雖然 L 要早離團,而 K 要遲一個星期至可 join,
總算大家都可以齊齊整整咁玩吖 ^^


長氣完,睇相 (全程用手機影架咋) ^^"

第一日一早到 Genève ~
呢日住 bnb,呢樹係 bnb 外嘅景色



跟住魔鬼領隊 L 唔想我地黎緊幾日有 jet lag,
所以強迫我地出去市內觀光一整日...





因我前年黎過,所以呢日影好少相,
好唔容易到傍晚,食個快飯,即刻圓寂 XD

第二朝去 Interlaken 呀 ^^




2 則留言:

  1. 瑞士正呀!
    我哋本來下個月同家人去德國瑞士自駕遊, 依家分開玩, 改為跟其他家人去沖繩自駕遊, 又係沖繩啊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖繩好呀,近近地又舒服,我前排都同老闆講 "沖繩條引" 又發作了 :p

      刪除