2015年7月1日 星期三

特濃朱古力蛋糕 ‧ 7月1



歐遊相片處理中...

打個尖先,
今日係一年一度,七月一號,
好友 k 嘅媽媽嘅生日大日子,
我就梗係同以往一樣做個特濃朱古力蛋糕比佢今晚飯後切啦...

k 嘅爸爸今年年初離開左我地 :(
我地一班好友怕伯母唔慣,
相約今晚一齊熱熱鬧鬧同佢賀壽,
只希望佢老人家唔感到寂寞...

伯母好叻叻,
胃口好,心情又好,仲食左兩碗飯添,
之後見到個蛋糕又心心眼,
佢的確係一個不折不扣嘅朱古力狂迷 ^^



伯母,再次祝你生日快樂,
最緊要身體健康呀 :)


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係啦... 做到嘅而老人家可以忘卻唔開心嘅事,我非常樂意...
      其實佢開心,亦令到我地開心呢 ^^

      刪除
  2. 有你們咁有心的陪她,她一定好開心,好安慰。
    阿肥,好欣賞妳的善良!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. allie 多謝你 :)
      做到嘅一定會做,尤其係老人家...

      刪除