2015年7月18日 星期六

18天歐遊 ‧ 瑞士 (2)


Genève ~ Montreux ~ Golden Pass ~ Interlaken

噚晚好好瞓,起身時好夠精神, 
今日行程去 Interlaken,
因前年去左 Zermatt,所以今次我重點要求上少女峰 ^^

呢日一早搭火車去 Montreux,再轉 golden pass 去 Interlaken,
買哂咖啡麵包,响火車上慢慢嘆 :)


响瑞士搭火車一啲都唔悶,因沿途風景好靚
(响火車車箱內影,所以唔係好反應到現場嘅美)




去到 Montreux 要轉 Golden Pass,
時間未到,推住行李周圍行下...


呢啲對住湖嘅酒店一定好貴... (我地心諗...)


去到 Interlaken West lu,
我地會响樹住兩晚,
萬一聽日天氣唔好上唔到山仲有後日麻...

到酒店都下晝 3,4點,放低行李後,
過去東站行下,嗰邊多啲商店,比較旺



東站呢邊多啲靚靚酒店,
韓國同印度嘅旅客反而佔大多數




行到傍晚 6,7點,去超市買左啲酒同小食,
食埋飯返酒店休息...
酒店露台外景色,西站比較寧靜 (我地較喜歡)


我地班酒鬼買左酒至知房間冇雪櫃,
咁就唯有放出窗外冰凍,
因出面氣溫都係處於 10 度以下呢 :p


希望聽日天氣會好,可以上山啦 (雖然天氣預測唔會好囉 >.<)

4 則留言:

  1. 真係好靚呀!!! 我有個親友都去左瑞士, 你影既吸引好多!! 同一地點佢地既同你既相感覺真係唔同!! 讚~
    地方好乾淨, 天氣又好好bor !!! 感覺好舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. C 多謝你呀!
      瑞士嘅天氣,地方,真係冇得輸,好正好舒服...

      刪除
  2. 10度? 教堂外有人著短袖衫@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲外國人真係唔覺凍,可能佢地慣左...不過瑞士的氣候真係好舒服... :)

      刪除