2014年1月14日 星期二

壞習慣

 

 
 
我有一個 "壞習慣",
天氣有多冷對我黎講都唔係問題,
但每當天氣回暖我就會病倒,
我... 真係怪人一個!
 
上星期中回暖的某一天,
朝早落床時感到天旋地轉,
响咁嘅情況下,當然邊度都唔使去,
被老闆 "軟禁" 在家 =.="
 
今日見悶悶地,
攞部相機同新成員 "薄荷仔" 影番啲相,
感覺上有番啲生氣  :p
 
 
我愛薄荷嘅味道,
用佢黎沖水或蜜糖茶,
我亦愛用佢黎做餅面裝飾,很美  :)
 
 
 
我想快啲好番呀 )))))))

14 則留言:

  1. 依幾日又凍, 小心身體~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 c, 呢排啲菌好勁,你都要小心身體呀...

      刪除
  2. 小心呀~我都係keep住反反覆覆。
    你盤薄荷仔種得好靚呀!
    之前我都種過香草,但好易有蟲仔,嚇到我掉晒,激死我。
    你喺室外定室內種架?教下我

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,反反覆覆咁,好 yim 悶...
      我盤薄荷仔放响室內近窗嘅地方,由佢吸收日光... 隔日淋一次水咁囉... 希望佢可以繼續健康地成長啦 :)
      有蟲仔咁恐怖? 我都好驚呢啲野,所以最近至下定決心種咋,希望冇事啦...

      刪除
  3. happy wednesday good morning呀..阿肥
    你真係要好好保養下身體~感覺上比較虛呢
    近排又凍左好多..起碼下星期先回升少少~小心身體呀
    薄荷葉我又係想買一盆種下..同埋我又係鐘意薄荷葉個味
    不過惹唔惹蚊~屋企d植物都係水種~因為怕惹蚊囉

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi, 係呀,我身體比較弱,我响娘家有個"朵"叫藥煲架,咁多兄弟姊妹中我最屎 =.="
      同你一樣,屋企啲植物全部都係水種嘅,我又係怕蚊怕蟲囉...
      今次薄荷仔係第一次泥種,可能係冬天,暫時都冇不受歡迎人仕出現呢...

      刪除
  4. 我都種過兩次香草, 生虫收場...

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓? 咁驚恐? 咁我要密切留意事態發展至得。。。

      刪除
  5. 多做運動, 要有恒心, 日子有功身體會強壯起來.
    花盆都要著衫, 好型.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,每日總會有偷懶唔做運動嘅理由,應該要跟你學習努力啲...
      哈,多謝呀,等我話過薄荷仔知有人讚佢型至得 ^^

      刪除
  6. 查實, 平日自己做運動時都會偷懶下, 週末週日有葉先生昅住就要落力dd.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法了,我係葉生都會一樣,你要努力加油啊...

      刪除
  7. 原來我地同一時間病左,
    希望大家都身體健康,開開心心過年!
    我也好愛薄荷葉架!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就黎新年,大家唔好再病喇,精精神神過新年!
      薄荷葉又香,啲葉仔又靚 ^^

      刪除