2014年1月8日 星期三

開心‧其實好簡單

 
 
又係小餐包,
用佢黎配甚麼都可以,大愛!
 
今日瞓醒精神好好多,
見我家老闆又要出差,
所以整個豐富嘅早餐過佢嘆完至出門 :p
 
 
 
呢個係我嘅,
早餐我最愛蛋沙律配麵包,
來一杯香濃咖啡,滿足 :)


 
好友數年前送我的新屋入伙禮物 ~ 咖啡機,
以前忙於工作未有用心去研究,
只知街外的好喝得多...
 
這年留家時間多了,
開始去搜尋資料如何炮製一杯美味嘅香濃咖啡...
 
終於,我成功了!
在家原來也可以喝一杯跟街外差不多的咖啡,
原來,開心其實好簡單 ^O^
 
 
 

8 則留言:

  1. 份早餐好吸引!!! 在家食住自家準備既早餐, 仲要杯咖啡沖得好似街買!!! OH.... 太好囉!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心自己可以沖到一杯靚咖啡呀 )))))))))))

      刪除
  2. 小心流感, 多zzZZ.
    愛心早餐好正.

    回覆刪除