2014年1月21日 星期二

清蒸糯米飯

 
 
我家係水上人,爸媽以捕魚為生,
年幼時每當爸爸回航時我地幾兄弟姐妹總會登上魚船爭取同爸媽相聚...
 
當時避風塘有小艇叫賣粉麵,同清蒸糯米飯,
每當我地見到或聽到,
一定大聲叫小艇靠近我地,
然後每人講出自己心頭好,
船隻搖擺不定,冇枱冇櫈,
但仍然樂在其中...
 
爸爸退休後,自然地冇左呢啲機會品嚐,
聽講呢類粉麵小艇亦買少見少了...
 
人越大了就越想回味,
雖然坊間有食肆提供 "避風塘食品",
卻只有粉麵,價錢昂貴之餘,亦非兒時嘅美味...
 
要數我最最最愛嘅,非 "清蒸糯米飯" 莫屬,
只係簡單咁淋上甜鼓油,灑上蔥花,花生,
已經好味到不得了 ^^
 
今晚,終於忍唔住整黎食,配鴛鴦腸,
天寒地凍下食呢個糯米飯真係冇得輸,
只係希望... 個胃唔好投訴啦 :p
 
 
 
 
 
同場煲左個 "木瓜雪耳海底椰湯" 比我同老闆潤一潤 ^^ 

10 則留言:

  1. happy wednesday good morning呀..阿肥
    好返晒未呀? 希望暖d暖d過年..唔好再凍啦
    wow!! 以前係街食過依類清蒸糯米飯..真係好味
    不過依家搵唔返lu~你整得好正呀~今晚我都準備整
    "豉汁排骨蒸糯米飯"..暖笠笠 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hello yanomi, 閹閹悶悶左兩個禮拜,終於好番喇....多謝關心!
      你都食過呢類糯米飯?? 咁你會明白我嘅感覺,嗰種簡單得黎而又勁好味... 兒時最愛!
      豉汁排骨蒸糯米飯,聽落都好香喎...

      刪除
  2. 我要去買返包糯米至得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖,食左暖笠笠,不過少食多滋味呀 :)

      刪除
  3. 好味的不只是那碗清蒸糯米飯
    已是加了兒時快樂回憶的原素
    於是吃起上來更覺回味無窮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. give me five!
      除左味道好好,當中夾雜住兒時嘅點滴,所以食嘅時候真係好感動...:)

      刪除