2014年1月7日 星期二

白粥炒麵

 


噚晚見喉嚨有啲作怪,
即刻啪藥、瞓覺,
今日起身覺得好啲,不過就好攰囉...
 
晚餐唔想食街外野,
簡簡單單整左白粥炒麵,
清清地不錯呢...
 
 
米用鹽同油醃左成個鐘至煲,
唔使冇厘味道咁寡 :p
 
 
 
呢排天氣好易令人中招,
所以大家都要小心身體呀!
 
 

8 則留言:

  1. 你都要好好保重啊!! 就快新年喇...要身體健康去迎接啊!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 c,我會架喇,自我閉關左一日之後好多了 :)
      你都一樣要健康呢 ^^

      刪除
  2. 小心身體呀!
    但點解你病又攰仲有精神去炒麵咁勁嘅?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 tabi :)
      唔勁,我估我啱啱發病我就採取殲滅行動,所以未算嚴重...

      刪除
  3. happy wednesday阿肥
    依家d細菌超勁! 同埋勁多人病~真係要好好保護自己呀! 休息多d

    回覆刪除
    回覆
    1. yanomi 早晨呀,
      係呀,身邊唔少人病,所以一覺得有啲作怪即係停工休息,今日好多了,多謝你呀 :)

      刪除
  4. 好好休息, 今晚轉涼, 好好保暖 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝班太,你都係呀,班生出左差得你一個,要小心身體呀 :)

      刪除