2013年7月3日 星期三

我的夢想國。瑞士 (7)

第 7 日喇,寫遊記都覺得唔捨得,
仲何況當時身處其中...

當知道有 blog 友仔追睇緊,
自己好似上左電咁揀啲靚相同大家分享
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


好,呢日行程會係我鍾情嘅湖光山色
一大清早,5 點幾,已有醒意,
走出露台望下個天,感受吓大自然嘅美妙...


趁未到早餐時間,出去酒店外附近做做晨運...

一切都好寧靜






晨運後,返酒店食過早餐,開始今日嘅旅程...

首站係 "錫爾斯湖 lake sils",
旅遊巴士未停定時,成班人都呼叫起黎,
呢度真係好靚呀





踫啱牛牛出黎行街街,我地大家互 "啤"



湖邊有唔少當地人垂釣、划艇,散步... 好寫意...



好靚 ...



真係好好靚 ...



响 "錫爾斯湖" 停留左成個鐘,影左好多好多相,大滿足

跟住去坐馬車遊覽 "羅莎河谷 roseg valley",
"羅莎河谷" 係一個自然環境保護區




呢度啲牛牛好幸福







午餐於 "羅莎河谷" 內一餐廳,望住呢個景食飯,樂!



食過午飯後,起程返 "聖莫里茲" 行街街,
就喺嗰樹主人買左樣禮物送比我,多謝哂

行完街街再影下周圍,瑞士就係咁,周圍都係咁靚...






集合後要向今晚嘅酒店所在地 "弗利姆斯 films" 出發...

到達酒店後,本來我地係住酒店另一幢 building,
唔知點解,我地全團被安排住佢地嘅主樓 (維多利亞式設計),
房間高級左,代遇又高級啲,
呢度就係我房間露台望出去嘅景色呢




行程仲有一日咋,好唔捨得呀

( 續 )

沒有留言:

張貼留言