2013年7月18日 星期四

朱古力雪芳蛋糕

今日又想再練下整雪芳蛋糕,
白老鼠家庭話今次想試古古力味,
當然冇問題啦...
因如果冇家姐全家肯接收我嘅作品,
得我同主人一定 "啃" 唔哂囉...


出爐啦,涼透後切開見到唔少嶐嶐,
點解我嘅 fold in 咁水皮架




本書話,製作出狀態良好麵糊的秘訣在於:
"混拌時間短,攪拌次數少"

~ 呢兩句真係夠我慢慢研究...

同埋,我只得一個 20cm 嘅模,
但我又唔想整呢個 size 嘅份量 (怕出事可以浪費少啲野吖麻)
所以我用左 17cm 嘅份量整,
唔知係咪咁,個蛋糕冇爬得咁高

我係咪要入多個 17cm 嘅模呢?

沒有留言:

張貼留言