2013年7月2日 星期二

花雕蛋白蒸蟹

話說好友前晚上黎我度攞個 brownie cake,
我話既然你上黎就食埋飯啦,
跟住佢話要食好野喎

知佢鍾意食蟹,
咪膽粗粗學人整 "花雕蛋白蒸蟹" 囉...
好彩都見得下人


網上有唔同嘅做法,我跟最簡單嗰隻,
蛋白連蟹一齊蒸,
我問過街市姐姐呢兩隻蟹要蒸幾耐,
佢話要 10-12 分鐘,
咁我就蒸左 12 分鐘,再焗多 2 分鐘,搞掂,
蟹鮮甜有咸水味,蛋白滑滑有花雕酒香,好味

另外仲有煲左個蕃茄薯仔魚湯,上湯浸大蜆絲瓜,
配埋佢帶黎嘅 意大利 sparkling wine,
兩個女生,邊食邊飲,傾左成晚,超正啦

沒有留言:

張貼留言