2013年7月31日 星期三

紅茶雪芳蛋糕

呢排沉迷整雪芳蛋糕,
因身邊唔少人都鐘意食,
但就一直都搵唔到一個 17cm 嘅鋁模,
市面嘅唔係 size 唔啱,就係唔夠高身...

想喺日本訂購番黎,但基於種種原因又唔成事,
就連發夢都係 17cm 嘅鋁模...
終於, 我呢個唔淘寶嘅人,開始左我人生第一個買賣,
最初頗為擔心品質問題,但主人話淘佢番黎如果係正貨嘅話就當然好,
但相反嘅都起碼試過吖,費事我成日發夢都諗住佢喎...

終於,終於... 個模到手喇,講真品質確係唔錯,
蛋糕糊爬得好好,又易清洗,
我終於做到一個開到花嘅雪芳蛋糕喇...


今次我加左响 "富澤商店" 買嘅 "紅茶粉",
好香濃茶味,我本人就好鐘意喇








好開心呀 

沒有留言:

張貼留言