2013年7月7日 星期日

我的夢想國。瑞士 (8)

嚟到瑞士之旅最後一日喇
真係好... 好... 好唔捨得呀

今朝早起身走出露台爭取時間去感受寧靜嘅清晨,大自然嘅美妙






今日我地夜機返香港,所以今日嘅行程並唔趕急,
經全部團友同意,大家都想喺咁好嘅環境下享用一個長一點時間嘅早餐



早餐過後,出發去 [郵票小國] "列支敦斯登 liechtenstein" 遊覽,
"列支敦斯登" 係歐洲中部嘅內陸小國,亦係全世界最小的雙重內陸國家,
我地買左啲靚靚郵票做紀念 

 




跟住就去 "聖加倫 st. gallen" 參觀大教堂







教堂外草地,當地人相當悠閒



之後享用午餐,午餐過後再逛逛市內





最後要出發去 "蘇黎世",
到達後有足夠時間比我地市內觀光同購物,
而我地特登留呢個時段去掃朱古力做手信 (瑞士朱古力又真係幾好味  )

係時候去機場,真係要同瑞士講 bye bye lu


感想:
瑞士呢個地方真真美得令人發呆,
天藍,水清,草綠,
呢幾日我地去過或經過唔少雪山,湖泊,知名或不知名,
都可以靚到好似一幅畫咁...
而我.... 最最最欣賞嘅係,當地人對大自然嘅尊重,
無論動物,或一草一木

( 完 )

沒有留言:

張貼留言