2013年6月20日 星期四

我的夢想國。瑞士 (1)

兒時一套卡通片,令我對瑞士呢個地方印象好深,
大個左,喜愛大自然,就更加對佢著迷...

今年,主人終於有時間同我去 (冇法,佢覺得請 10 假係好奢侈),
我都好尊重佢嘅諗法嘅 (但唔係好同意囉,嘿嘿)

雖然唔係太鐘意跟團,但又唔想用腦去做搜集,
所以最終用錢去換一個唔使用腦嘅旅遊,
跟據啲 blogger 講,其實自由行同跟團,用嘅錢都係差唔多,只係時間上自主權嘅分別...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

終於出發喇,勁開心呀


經過 12 小時嘅機程,人已經散左一半,
到達 "蘇黎世 zurich" 係第二朝 6 點幾,
隨即開始我地嘅行程...

第一站 ~ 鐘錶製造博物館




博物館內嘅每一樣陳列品,我都想據為己有,就連呢啲工具



真係好靚 







參觀完博物館,去瑞士首都 "伯爾尼 bern"







國會大樓外,有個 "古惑噴水池",好多小朋友除哂啲衫,天真地去享受當中嘅涼快





再去古城,飽覽佢地嘅古舊建築



隨處可見我最愛的 daisy



遊完 "伯爾尼"後,就去今晚住嘅地方 "日內瓦 geneva",
呢日因為由朝早 6 點開始,
其實我已經巧累,巧想快啲沖涼瞓覺

(續)


沒有留言:

張貼留言