2013年6月30日 星期日

我的夢想國。瑞士 (6)

經過兩日天寒地凍嘅山上行程後,
今日會落山去繼續尋找塵世美...

我想講,以前嘅我,一定會好唔開心,
因我最想睇大雪山、日出同雲彩,但就偏偏睇唔到...

但今日嘅我竟然冇唔開心,當然有 dd 失望,
但好快就調整過黎,叻叻呀 (自我讚賞中)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

第 6 日喇 (好快呀),
今日嘅重頭戲係坐 "冰河快車 glacier express" 去 "聖莫里茲 st. moritz",
好,出發...

一早起身走出露台睇下個天,
嘩,藍天白雲呀,好多日冇見太陽喇 (其實只係兩日之麻) ,
yo,go go go


琴晚住嘅酒店,每間都有個大露台,正呀



落山去火車站,未夠時間上車,周圍逛下先









夠鐘上車 lu...



"冰河快車" 車廂,以玻璃為主,
列車穿梭於 "阿爾卑斯山脈",
但全因玻璃窗係打唔開,影相會有反光,
所以途中嘅景色只可留喺心中...

我地全程坐 4 個鐘,午餐都係車廂內享用






中途有個站可落車走走,有隊  live band 正在演奏


終於落車喇,我地去到 "庫爾 chur" 之後再轉坐自己架旅遊巴,
向 "聖莫里茲" 進發,呢度係其中一個中途休息處








終於,終於到左 "聖莫里茲" 喇,
check in 後出去走走






房間露台望出嘅景色



雖然今日冇咩做過,但長途跋涉嘅車程,
食過晚飯後都差不多要就寢了...

( 續 )

沒有留言:

張貼留言