2013年6月22日 星期六

我的夢想國。瑞士 (2)

話說今次係我同主人第一次去歐洲旅行,
好多人都好奇怪我地點解唔 join 幾個國家嘅團,
第一次就黎個單一國家嘅深度遊,
其實好簡單,我地兩個只想個旅程唔趕急,同埋,可以飽覽大自然風景囉
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

經過琴晚近乎昏迷嘅狀態休息下,
今早起身個人叉足電,精神好多,
瞓醒打開窗簾,
yo,個天好靚呀,早餐前出去影陣相先


琴晚我地住嘅酒店,日內瓦湖畔嘅 "kempinski",很不錯呢


酒店外景色 ~ "日內瓦湖 lake geneva"



早餐後前往市中心參觀 "聯合國" 同 "紅十字會總部",跟住就坐船遊 "日內瓦湖"



坐完船後,去參觀 "城堡詩隆堡 chillon castle",
沿途風光...




基於我地影唔到城堡嘅全貌,我响網上借用左以下呢張相黎呢樹比大家望望



開始遊堡喇...



遊人不少呢



堡內牆上畫壁



遊完堡後,堡外嘅景色仲吸引到我,
天氣好好,好舒服,遠處可見雪山,真係令人忘記香港嘅一切煩擾






之後要去瑞士第二大法語城市 "洛桑 lausanne",
呢樹係當晚晚餐外嘅風景,讚






(續)

沒有留言:

張貼留言