2013年6月24日 星期一

我的夢想國。瑞士 (3)

我想講呢,我嘅遊記嘅資訊性係等如零,
加上我支筆又相當不濟,
所以呢,我唯有以相片黎同大家分享當中樂趣...

不過,估唔到我竟然有讀者追看,
巧開心喔
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

好,行程第 3 日,今日都係好好天氣,
我地食完早餐後,前往 "奧林匹克博物館",
去到至發覺個博物館裝修緊,
佢地將有關嘅展品移師到對嘅湖畔嘅船裡面,
嗰樹風景好靚,我地响湖邊散步,影左好多相

"洛桑 lausanne" 日內瓦湖畔


就係放响呢隻船裡面



好羡慕啲海鷗,可以响咁靚,咁寧靜嘅環境下生活



奧運標誌



遊完 "奧林匹克博物館",
我地前往 "拉沃 lavaux",瑞士最美麗風景嘅葡萄園區

沿途景色








漫步葡萄園後,我地落山去一間酒莊免費試酒,
酒莊外草地,都係湖畔






瑞士餐酒主要內銷,香港好難飲到,
加上免費喎,我同主人呢兩個酒鬼緊係唔放過啦,每人 3 杯 (兩紅一白),飲哂




試完酒去食 lunch,餐廳外景色,又係靚



飯後就驅車前往 "洛加伯溫泉區 leukerbad",
我地會响嗰樹住一晚

沿途景色




到左 "洛加伯",
我呢個溫泉痴,知道呢度嘅溫泉水唔係日本嗰隻溫度,
所以我同主人選擇响呢個去小鎮閒逛,影吓相






個鎮好細,行完後番酒店休息,晚飯,
聽日會上雪山呀,超興奮呢

( 續 )


沒有留言:

張貼留言