2013年6月3日 星期一

星野吐司

星野生種仲有兩次,
班太同 c chan 都提議我整吐司,
琴日就動手做...

因上兩次嘅經驗個麵糰都好濕,
所以今次特別減少啲水份...

結果,整個過程都好順利,
比起上兩次控制得好好多呀


登. 登.. 登... 登.... 出爐喇,
睇吓個包包組織幾令 (自己讚自己)
今次好有成功感,好感動喔





第二日起身個包包都好軟熟,星野真係得





一直以來,身邊冇乜人同我一樣鐘意玩整包,
好多時得自己一個人盲中中咁去試,
去書局打書釘,上網去睇人地點整,
因為新手,好多時都係自己估吓、試吓...

最近玩星野嘅過程有唔少失敗位,
曾經想過放棄個生種,
用番普通酵母算,
但... 冇理由唔堅持落去架,
既然身邊冇人可以問,
唯有請教 blog 友,
真係好開心佢地無私咁回答我嘅問題,
仲比唔同嘅意見我,
令我心中團火再次燃起


多謝 blog 友們,
原來,整包路上並不孤單

沒有留言:

張貼留言